donderdag 20 juli 2017

Lekker thuis!

Lieve allemaal,

Weer lekker thuis erg fijn alleen ben ik thuisgekomen en heb ik alleen maar geslapen.
Toch vermoeiend zo,n paar dagen in het ziekenhuis,maar het was natuurlijk ook de spanning van vandaag voor de uitslag.
Nou de uitslag was gelukkig redelijk.
Ook bovenin de wervels zijn uitzaaiingen gezien
maar gelukkig niet zoals onder in mijn rug een ingezakte wervel.
Waar nu de pijn zo plotseling vandaan komt is een raadsel ,zeker is wel dat mijn rug toch een zwak punt is en dat ik daar rustig aan mee moet doen.
Dus voorlopig word mijn medicatie voor de pijn verhoogd en moet ik rustig aan alles een beetje opbouwen en me weg zoeken in wat ik kan en vooral niet te veel willen.
Dit zal even moeilijk voor me zijn omdat ik overal bij wil zijn maar moet beseffen dat ik nu echt voor mezelf moet kiezen om straks alle leuke en mooie dingen te kunnen gaan doen met redelijke conditie en dat ik nu echt rust moet nemen en voor mezelf een weg te vinden om hier mee om te gaan !
we nemen nu even lekker vakantie zoals iedereen we gaan lekker daarheen waar we het samen fijn hebben lekker thuis genieten van de rust !!

Liefs natasha

2 opmerkingen:

  1. Lieve Natasha, ik ben behoorlijk geschrokken van alles wat ik van en over je hoorde. Voor de bazen van jou geldt dat ook. Ik zal bij het afscheid er niet zijn omdat ik met Marie-Thèrése de 14e augustus naar IJsland ga (13 dagen).
    Ik hoop van harte dat je het zo goed mogelijk gaat maken. Lieve groet, Ineke Eisenburger. ik vraag iedere keer als ik bij de kapper ben hoe je het maakt!

    BeantwoordenVerwijderen