zaterdag 8 juli 2017

Weekend!!

Lieve allemaal,
Wat een week eigenlijk als alles gewoon zou zijn had ik deze week me laatste week vakantie gehad van het werk ,een week waarin ik veel zou gaan voorbereiden en toch beetje genieten van het Hollandse weer !!Maar zoals bekend is dit de nieuwe toekomst dus was er die volle week in het radboud voor de studie ,die heftig begon maar gelukkig ook 2 rustdagen hadden.
Dus op donderdagmiddag weer terug voor de fespetscan hiervoor kreeg ik eerst een infuus voor de injectie die toegediend ging worden voor de scan gelukkig ging dat heel goed na de vervelende ervaring van maandag , uiteindelijk is de scan gemaakt en na 2 uurtjes was het klaar .
Op naar het werk weer want ze hadden een verrassing voor me gemaakt en we waren toch in de buurt moeten ook even bijkletsen toch!

team Josè gonzalez
En lekkere snackmand lekker ze kennen me wel daar en natuurlijk alle verhalen van de klanten die ik ontzettend mis .

blij
Het is fijn om daar te zijn want als je bijna 28 jaar iedere dag daar bent is dit wel heel raar het voelt echt slecht voor me dat ik niet aan het werk kan ,ik mag wel maar kan het ook nog echt niet door de eerste bestralingen heb ik wel minder pijn in de rug maar door de medicatie ben ik erg moe en ik moest natuurlijk deze week ook veel in het radboud zijn voor alle onderzoeken.
Maar dus de donderdag gezellig afgesloten en verwend door mijn bazen en collega,s lekker naar huis.
Vrijdag is de laatste bestraling geweest in Boxmeer en daarna gingen we door naar het radboud voor een injectie voor de laatste her2petscan die ik dinsdag ga krijgen.Uiteindelijk moest ik na de injectie die weer met infuus gezet ging worden(na 2 x gelukt ) nog blijven wachten voor nacontrole dus uiteindelijk erg vermoeiend maar voor een goed doel .
Waar ik dus aan moet wennen is dat ik erg moe ben en ik hoop dat straks de medicatie minder word en ik wat meer energie krijg !!
Ik hoop volgende week al iets duidelijkheid te krijgen over het behandelplan dus dan kan ik mijn leventje ook weer beetje normaal gaan herpakken nu is het echt van uur tot uur kijken ik wil te veel maar kan niet.
En uiteindelijk omdat marc er voor me is en iedereen om me heen heb ik het niet slecht hoor moet er alleen nog leren mee om te gaan en dat valt niet mee zoveel vrije tijd !!
Iig op naar het weekend ik had plannen maar ik laat het maar komen zo als het gaat kan het ook niet tegenvallen er komen nog zoveel leuke dingen op mijn pad !!!
Voor nu allemaal een zonnig weekend geniet ervan doe ik dat ook !!!

Liefs natasha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten