maandag 3 juli 2017

Afspraken!!!!

Lieve allemaal,

Vrijdagochtend naar het radboudziekenhuis geweest voor het afsprakenschema voor de studie,
Met een beetje meer last van mijn rug door de bestraling toch met goede moed ernaartoe want door hier aan mee te doen krijg ik toch extra aandacht en controle in mijn ziek zijn en hoe dan ook de juiste aanpak van behandeling.
Een gesprek met verpleegkundige bloedprikken en screeninggesprek met dr.van de hoeven,was wel even moeilijk moment want na het bloedprikken loop je toch voor de eerste keer als nu nog behoorlijk gezonde dame een wachtkamer in waar allemaal ziek uitziende mensen zijn en dan is er wel even het besef van daar ga ik ,moeilijk moment en dan is het fijn dat je er niet alleen voor staat .
De planning is gemaakt gelukkig kan ik vandaag starten een volle dag eerst bloedprikken daarna komt er een Botscan  tussendoor gaan ze een biopt van een uitzaaiing doen en als toetje van de dag nog een CT-scan .
Dinsdag en woensdag krijg ik rust voor donderdag staat er een fes-pet-scan en dan vrijdag de laatste bestraling en dinsdag nog terug voor een her-2-petscan.
Na deze uitslagen zal er een behandelplan komen wat het beste is om mee te starten dus ik hoop op de hormoontabletten maar als het niet anders kan is dat zo !!
Verder gaat het allemaal gewoon door ben wel door de medicijnen moe maar we proberen er toch wat van te maken zaterdagochtend even op de cross geweest lekker frisse lucht en veel modder maar ik had Wes belooft te komen dus regen of zon gewoon gaan !
Ook even een hapje buiten de deur gaan eten met vrienden ook gezellig en afleiding en het is tenslotte weekend en dan komt er weer een zondag rustdag tussen dus waarom niet ,ook nog even naar vrienden geweest en op tijd gaan rusten want nu komt er een vol programma aan !
Liefs natasha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten