woensdag 19 juli 2017

Eerste keer Maashotel!!


Lieve allemaal,

In een keer was het even anders toegeven aan me ziek zijn was niet wat ik hier mee bedoelde ,in het weekend heb ik ontzettend last van de bovenste ruggenwervels gekregen op zondagavond werd de pijn zo heftig dat ik er koortsig van werd en ook helemaal geen kracht meer in me had besef nu ook pas hoe erg het voor Marc was om mijn zo te zien maar hij heeft supergoed voor me gezorgd !
De volgende ochtend vol goede moed opgestaan maar na 5 min toch weer gaan liggen en helemaal niet lekker en veel pijn en denken ik ga maar slapen dan ben ik het beste af .
En dan is het fijn dat Marc inziet dit is niet goed en marcha inschakelt voor de extra hulp om eigenwijze Natasha te observeren!!!!
Dus heeft ze ook gelijk stappen ondernomen en de arts gebeld dus op naar spoedeisende hulp in Maas ziekenhuis Pantein ,grote tegenvaller voor me maar uiteindelijk wel juiste beslissing.
Daar aangekomen hebben ze  onderzoek gedaan en  röntgenfoto,s gemaakt om te kijken wat er mis is maar hier kunnen ze niet voldoende op zien dus in de wacht voor de mriscan en een opname voor even toezicht te houden op koorts en pijn .
Erg verdrietig en angstig wat gaat er komen en vooral als er maar geen uitvalsverschijnselen komen het is toch een uitzaaiing die deze problemen geeft.
Een hogere dosis morfine voor de pijn en verzorging in het ziekenhuis is wat nu nodig is dus na wat traantjes toch maar even diep ademhalen en het laten gebeuren.
Dinsdag gaat het al beetje beter door de medicatie en door gesprekken met de oncoloog en verpleegkundige ook al wel weer beetje gerustgesteld.
En uiteindelijk ben je soms in het ziekenhuis beter af als je niet helemaal zeker bent van je eigen lichaam en lekker verzorgt word en in de gaten word gehouden met alle extra controles.
En natuurlijk alle lieve berichtjes en alle goede zorgen van iedereen doen me heel goed.
Vandaag had ik volle dag met de mriscan dr Scholtens is eind van de middag nog wel langs geweest maar had nog geen uitslag die krijg ik morgenmiddag .
Ik heb hem ook gevraagd om samen de petscan duidelijk door te nemen omdat ik nu steeds verrast word door het nieuws van waar de uitzaaiingen nog meer zitten dan ben ik ook wat alerter op nieuwe mankementjes in mijn lijf .
Nu dus nog een nachtje slapen en dan morgen na de uitslag weer lekker naar huis!
Ik kan wel terugkijken op een eerste ziekenhuisopname met dikke tranen maar ook een lach want ik heb ondanks de pijn ook weer mooie gezellige momenten met iedereen gehad!
En in een ziekenhuis gebeuren ook leuke dingen maar voor de toekomst weer even in de planning
alleen controle want ik was toch wel van plan om lekker thuis te gaan genieten !!
Liefs natasha

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten