vrijdag 14 juli 2017

Beetje happy!!!




Lieve allemaal,
Even terug naar het weekend lekker weer niks op het programma dus even zelf er op uit alleen met de auto naar Boxmeer even uurtje shoppen,omdat het kan !!!
Dat was enorme tegenvaller erg moe en last van de rug ook daar moet je zelf achterkomen is me duidelijk geworden!!
Het besef dat ik ziek ben is er zeker maar omdat ik nog gewoon Natasha ben ga ik gewoon door !!
Moet nog steeds leren uiteindelijk was het verdere weekend rustig lekker met marcha en bas en de kids uit gaan eten op het dorp want er was kermis en op zondag lekker thuis met vrienden in de tuin hoe relaxed kan je leven zijn ,zo ben ik ook de week ingegaan ,op maandag pap en mam met lekkere broodjes op visite , de avond opgehaald door Hilde voor uurtje girltalk (bij clevers ).j
Dinsdag uiteindelijk laatste scan gehad en nog een keertje bloedafname en daarmee voorlopig klaar met de onderzoeken in Nijmegen ,ook in de avond hadden we gezellige visite ontzettend fijn afleiding want er staat op donderdag een afspraak met de oncoloog voor het behandelplan .
Spannend want mijn angst is toch wel dat ik chemobehandelingen ga krijgen ,wetende wat moet dat moet maar liever nog niet ,je krijgt te horen dat je uitgezaaide borstkanker hebt en dat je niet meer beter hiervan gaat worden is niet te bevatten want zo voel ik me niet maar ik moet er wel een draai aan gaan geven hoe verder en doordat ik straks dan weet welke behandeling ik ga krijgen heb ik weer een beetje regie over mijn lijf !!!Want nu moet ik nog  rekening houden dat het nog zeker een maand duurt voor de vermoeidheid van reactie op bestraling en medicatie en daarna zal ik me beter voelen !Maar ik moet me wel beseffen dat het niet meer is  zoals het was want ik ben dus wel echt ziek en daar moet ik nog steeds aan wennen !!!
Nou die dag was er dan gister en de uitslagen waren grotendeels hormoongevoelig dus met een beetje veel happy gevoel hoorde ik alles aan en ben ik vandaag begonnen met hormoontabletten voor mijn gevoel is dit ok,wetende dat hier ook bijwerkingen van zijn maar alles beter dan gelijk chemo !
Dus nu even toegeven aan me ziek zijn rust nemen en op zijn tijd genieten !

Liefs Natasha

2 opmerkingen:

  1. Hallo Natasha,
    Was vorige week in de kapsalon en hoorde het verschrikkelijke bericht over jou. Dat was schrikken. Je bent een lieve, positieve vrouw en dat zal zeker helpen om dit alles te doorstaan.
    Wat goed van je om het allemaal in een blog op te schrijven. Heel sterk van je. Ik wens jou en alle mensen om je heen veel sterkte toe en geniet van alle goede dagen.
    Groetjes, Sylvia Disveld (Lent)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Natasha,
    Ik heb het pas gehoord en denk steeds aan jou, heel goed om dit te schrijven zal zeker helpen tijdens het vechten tegen de ziekte .Je bent strijdlustig en positief !
    Wat jou niet klein krijgt maak jou STERK!
    Ik zal jou via deze blog volgen in jou genezingsproces!!

    Saludos y hasta pronto

    Cristina Roja







    BeantwoordenVerwijderen