woensdag 5 juli 2017

Verdiende rustdag !!

Lieve allemaal,
Maandag samen met Marc mijn eerste uitstapje voor de studie onderzoeken .Beginnen de dag met bloedafname gaat tot nu toe goed dus geen probleem doen we even !
Dus niet geen aders te vinden echoapparaat erbij om goede ader te vinden ,heb ik weer  uiteindelijk hebben ze een goed vat en sluiten ze infuus erop aan dat ik de rest van de dag niet opnieuw geprikt hoeft te worden ,aangezien er nog 2 maal vloeistof voor de scans toegediend worden !!
Op naar de injectie voor de Botscan, toch probleempje infuus zit niet goed genoeg check check ,voelen duwen geen prettig gevoel op na de andere arm opnieuw aanprikken nog niet goed ,nog maar een keer opnieuw en uiteindelijk zit er weer een nieuw infuus waar de injectie goed doorloopt !!Toch verkeerde hobby uitgekozen Natasha....!!!
We hebben even pauze dus we gaan even de stad in koffie drinken bij Wim en José even bijkletsen en op mijn vertrouwde plekje zijn coiffures José Gonzalez !!
Even afleiding en weer terug naar het ziekenhuis waar ze een biopt gaan afnemen uit de oksel en erg vervelende behandeling maar voor een goed doel ..
Ook erg vermoeiend zoveel op een dag vandaar ook alles pijnlijker en vervelend maar ook dat is weer gebeurd en we kunnen door naar de Botscan ,even stilliggen en niets doen relaxstand!!!
Was maar korte scan ging net over in slaap was het weer klaar .

Daarna had ik nog een CT-scan daarvoor moest ik een drankje innemen en vrij snel daarna werd ik opgehaald voor de scan ,ook daar problemen met infuus de vloeistof ging er niet doorheen daar gaan we weer ,uiteindelijk hebben ze het opgelost maar het moment van de vloeistoftoediening was erg pijnlijk dus na de scan was er goede controle van een dokter en mocht het infuus eruit dat was wel goed gevoel al die enge dingen weer uit je lijf.(iemand tips voor hobby)
Blij om weer met Marc naar huis te mogen was me een dagje wel van half 9 tot half 5

In de avond nog gezellige afleiding gehad van marijn en zo de dag nog goed afgesloten .
Dinsdag was echt rustdag lekker en wat dan zo fijn is al die mooie brieven en kaarten die iedereen ons stuurt doet me echt heel goed om te weten dat zoveel mensen er voor ons zijn en aan ons denken en het liefst zou ik iedereen persoonlijk willen bedanken en willen spreken maar dus bij deze,

Liefs Natasha .

4 opmerkingen:

  1. Was inderdaad het dagje wel.
    Hoeveel pech kun je hebben en dat op een dag.
    Fijn dat je ook nog even bij de kapsalon bent geweest was toch ook wel een stap.(denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dappere meid ,topvoorzieningen je hobby gewoon doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo veel kracht en positivteit.. geweldig. Denk zoveel aan je. Heel veel liefs en knuffels. Blijf je volgen. xxx Trudy wilhelm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow meid wat een positiviteit. Wat ben je sterk. Diep respect.
    Liefs Jos en Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen