donderdag 29 juni 2017

Drukke agenda


Lieve allemaal,

Na afgelopen 2 weken alleen maar slecht nieuws te hebben moeten horen is er ook tijd voor positiviteit.
Maandag was ik bij me oncoloog dr Scholtens daar heb  ik goedkeuring gegeven voor de studie impact in radboudziekenhuis waar ik aan ga deelnemen , ik heb a.s. vrijdag al een afspraak voor intake, bloedonderzoeken en uitleg over hoe het allemaal zal gaan verlopen.
Dit voelt voor mezelf heel goed ondanks extra scans en bloedonderzoeken die gemaakt zullen worden maar ik ga er maar voorlopig een hobby van maken is ook belangrijk in je leven toch?

Ik kan ertegenop gaan zien maar kan er beter een pleziertje van maken want dit alles staat me nog veel te gebeuren aankomende tijd samen met Marc en Marcha die me hierin goed steunen, en natuurlijk iedereen om  me heen, maar kan niet iedereen meenemen in het ziekenhuis word een dolle boel dan !!!
De morfine voor de pijn in mijn rug werkt wel maar ik heb tintelingen in mijn been hiervoor werd ik doorgestuurd naar dr roebroek een neuroloog , hij heeft me onderzocht en naar aanleiding daarvan is er een mri-scan gemaakt voor extra duidelijkheid van mijn rugklachten waar ook een uitzaaiing zit en uiteindelijk ook voor de radioloog belangrijk.
Woensdag ben ik bij de radioloog dr charaghvandi geweest in nijmegen ook daar weer onderzoeken met extra aandacht voor de pijn van de rugklachten en uitstralingen naar mijn been ,het behandelplan hiervoor is 2x bestralen dus is er ook gelijk een ct-scan gemaakt waar ze lijnen op mijn buik hebben gemaakt dat ik goed lig bij de bestraling.
De eerste bestraling krijg ik vandaag op radiologie in het ziekenhuis in boxmeer, ik ben gister begonnen met dexamethason dit medicijn is om de eerste pijn die na de bestraling eerst  erger gaat worden een beetje tegen te gaan volgende week volgt de 2de bestraling .
Dit zou verlichting geven zodat ik weer zonder pijn en beter bewegen verder kan gaan .
Dus spannende dag vandaag het begin van de strijd om er een mooi leven van te gaan maken onwerkelijk maar ik ben er klaar voor!!

liefs Natasha

.







2 opmerkingen: