dinsdag 27 juni 2017

stiekem nog een toekomst verloren !

Lieve allemaal,

Je leeft maar 1 keer dus dan moet je het ervan nemen en er uit halen wat er in zit !
Zo sta ik ook in mijn leven, vandaag is een nieuwe dag en gister is verleden .
Soms is het goed om na te denken wil ik het anders en wat zal ik veranderen?
En ja eigenlijk zou er iets veranderen in mijn leven in ons leven.
Ik zou eigenlijk een nieuwe weg ingaan ,wij als team wisten dat Wim en Jose zouden gaan stoppen en gaan genieten van hun welverdiende pensioen .
Dus na 28 jaar in de kapperszaak bij Wim en José gewerkt te hebben ,wetende dat Wim en Josė zouden stoppen,de stoute schoenen aangetrokken en met behulp van mijn schoonvader,tientallen gesprekken met de bank en een boekhouder was alles bijna rond het voorlopig koopcontract ,personeel enz. en het werd steeds spannender.
Deze stap nemen heeft veel energie gekost alles uitzoeken afwachten en regelen,
veel uit handen gegeven want je word eigenaar van een mooi bedrijf waar je altijd fijn hebt gewerkt maar nooit geweten wat er allemaal bij komt kijken .
Maar uiteindelijk was er zekerheid alles geregeld voor de toekomst voor ons een nieuwe uitdaging in ons leven,voor Wim en José goed gevoel dat de kapperszaak door zou kunnen gaan ook voor mijn collega's en natuurlijk onze klanten.
Koopovereenkomst zou worden getekend  op 14 augustus,en dan zou ik officieel eigenaresse van coiffures José Gonzalez zijn.
Het zou helemaal geweldig zijn ook fijn om na al die maanden eindelijk eerlijk en open kunnen vertellen over hoe trots je bent om de kapperszaak van Wim en Jose te gaan overnemen.
En net op die dag veranderd mijn leven ,dat is het verhaal wat ik jullie gister schreef,
Dus dat ik nu ongeneeslijk ziek ben vind ik heel erg maar op het moment is de grootste pijn dat mijn droom niet zal uitkomen en ik niet samen met mijn collega,s Anita en dimara ,Wim en Jose trots kan voortzetten en dat nu op 14 augustus coiffures José Gonzalez te Nijmegen definitief sluit,als ik straks meer duidelijkheid heb voor mijn behandelplan hoop ik de laatste weken wel aanwezig te zijn op mijn werk om het gezamenlijk af te kunnen sluiten.
Ook dit doet me veel verdriet en wilde ik dan ook graag met jullie delen.

Inmiddels staan er deze week weer allerlei onderzoeken en afspraken vast en ik ga jullie hiervan op de hoogte houden aankomende tijd!
Erg bedankt voor jullie lieve en mooie reacties dat doet me goed!
Liefs Natasha



1 opmerking:

  1. Lieve Natasha , wij begrijpen maar al te goed dat je een dubbele klap te verwerken hebt gekregen. Toch ben je verstandig en wilskrachtig genoeg om te knokken voor je toekomst ook al is dit zonder de zaak waar je van droomde. Je ging er helemaal voor om alles geregeld te krijgen maar helaas is de werkelijkheid nu anders. Wat hadden we je het graag gegund!!! Wie weet gaat ook voor jou straks de zon weer schijnen.
    Liefs A & H xxx

    BeantwoordenVerwijderen