donderdag 3 augustus 2017

Vakantie??

Lieve allemaal,

Hoe zei ik het ,we gaan vakantie houden zoals iedereen ,maar dat zat er niet in .
Natuurlijk geniet ik hier thuis van alles dus dat is al vakantie ik was natuurlijk nooit veel thuis .
En om de tijd voor jezelf te hebben en genieten in je eigen huis en tuin en de katten geeft rust.
Maar dan is er weer de onrust ik wil toch eigenlijk wel iets doen maar ik ben daar echt veel te moe voor dus de planning om toch even 4daagse mee te maken ging niet door ik had ook graag op woensdag nog even bij de zaak het sfeertje mee willen maken toen was ik nog in het ziekenhuis en dan kan iedereen zeggen volgend jaar is dat weer maar op zo'n moment is dat gewoon enorm balen dat je niet gewoon iets kan ondernemen .
Maar ja uiteindelijk hebben we de eerst dagen echt rust genomen met zijn tweetjes en genoten van het lekkere weer mijn pijnklachten zijn wel verminderd alleen heb ik bijwerkingen van de medicatie tegen botontkalking.
Ik was steeds erg misselijk dus is er besloten om ipv tabletten voor infuus te gaan.
Dus weer afspraak bij het ziekenhuis in Boxmeer weer infuus maar alles beter als de misselijkheid.
Voor deze medicatie ga ik nu 1x in de maand naar het ziekenhuis en dit gaat nu prima geen misselijk gevoel meer en het infuus aanprikken gaat nog steeds niet goed maar het begint te wennen.
Want de dag erna mocht ik weer naar Nijmegen ziekenhuis voor  de impact studie,

Bloedafname en een petscan dus weer infuus jippie!!!
Ook dit ging weer niet goed ze hadden wel besloten om 1infuus te doen om hier de vloeistof in te brengen voor de scan en tevens ook voor bloedafname dan hoefde ze me niet zo vaak te prikken .

Het is iedere keer wel grappig ondanks het lek prikken en proberen een goede ader te vinden ,want is er eerst infuus voor bloed en dan voor inspuiting gaat het bloed wel maar kunnen ze niks inspuiten en andersom hetzelfde verhaal ,dus ik zeg jullie maken het mekaar moeilijk en ik ben het slachtoffer mooi is dat we moeten er toch maar een gezellige draai aan geven uiteindelijk zijn ze allemaal zo aardig en geduldig en het ligt echt aan mijn aders. (hiervoor dank pap en mam hadden jullie wel meer aandacht aan kunnen besteden )
Maar alles is toch weer gelukt dus na een paar uur toch weer alles klaar en hebben ze het materiaal voor de studie weer geeft nog steeds een goed gevoel ondanks de extra bezoekjes naar Nijmegen en extra prikken.
Op de terug weg natuurlijk nog even op het werk langs hier waren ze druk aan het werk maar toch even met iedereen bijgepraat altijd fijn het doet ook goed om daar te zijn .
Ik had graag nog paar uur willen werken maar dat is me nu wel duidelijk dat het niet gaat lukken me energie en moeheid is te groot ,maakt me wel heel verdrietig dat we niet als team de laaste dagen kunnen afsluiten het enigste is dat ik even er kan zijn is al voldoende voor me en dat ga ik ook zeker proberen en 13 augustus is dan het echte afscheid en daar ga ik natuurlijk ook bij zijn wat er ook gebeurt!!!!

deze week heb ik rustig aan wat ondernomen een keertje eten bij vrienden en gister naar de jaarmarkt in mill geweest .
Het is me goed bevallen dus als ik zo rustig aan wat dingen kan ondernemen met de nodige rust is het toch nog beetje vakantiegevoel.

En met het vooruitzicht met het afscheidsfeest van het werk zal ik zeker moeten wennen aan het gevoel vakantie want dan is er geen werk meer .........
In de situatie zoals het nu is prima maar in de toekomst ga ik me wel ergens voor inzetten maar dat is volgende traject .
Nu nog van dag naar dag.......


Liefs Natasha
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten