vrijdag 12 augustus 2022

Vakantie voorbij!

 Lieve allemaal,       


 

 Vanaf maart vakantie gehad van de chemo ,even geen wekelijkse bezoekjes in het ziekenhuis.

Alleen om de 6 weken even de port a catch doorspoelen en natuurlijk het Zometa infuus voor de botten !

Even mijn lichaam bij laten komen van de chemo en tijdelijk weer hormoon pillen !

Ik heb na 3 maanden een scan gehad die was stabiel behalve een kleine groei in de lever dus nog maar zo door !

Helaas kreeg ik veel klachten van me botten en gewrichten en ipv september toch eerder in de scan geweest waaruit bleek dat er weer groei is in de lever en een nieuwe plek erbij .

Gelukkig is de rest stabiel en de klachten zijn hoop ik bijwerkingen van de hormoontabletten.

Ook is de tumor marker in het bloed gestegen dus toch rede om weer opnieuw met een chemo behandeling te starten.

Dus afgelopen dinsdag met een nieuwe chemokuur begonnen eribuline gemaakt van zeekoraal (dus er loopt allemaal vakantie gevoel in me lijf tijdens de kuur)

Bij deze chemo heeft een coldkap geen zin dus dat scheelt al veel in tijd en hij loopt in 7 min in dus ieder bezoekje duurt nu maar 1 uurtje ipv 3 uur bij de vorige.

Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit als het zijn werk maar gaat doen en ik me er lekker bij voel zodat ik op mijn manier nog lekker kan genieten !

Ik ben nu al 5 jaar onderweg en natuurlijk voel ik dat ik steeds meer moet inleveren maar dat hoort erbij ben al lang blij dat ik er zo door heen fladder.

Dus met goede hoop op het aanslaan van de nieuwe behandeling ga ik lekker genieten van de zomer en uiteindelijk is het voor mij iedere dag vakantie dus je hoort me niet klagen dat ik nu weer wekelijks in het Maas ziekenhuis ben voor behandeling !

Voor iedereen geniet van jullie uitstapjes het mooie weer en de vrije tijd en maak er een mooie zomer van .

Liefs natasha




Geen opmerkingen:

Een reactie posten