maandag 14 maart 2022

Vakantie

 Lieve allemaal,



Ik ben nu even een weekje op vakantie in Valencia met mama en dorry !
Zon zee strand en de fallas feesten .
Ook heb ik vakantie gekregen van de chemotherapie ,na het plaatsen van de port a cath eind december heb ik best lang herstel nodig gehad met vervelende klachten .
Denk je van al de ellende af te zijn  word het alleen maar erger geen energie veel pijn na wat onderzoeken en weken verder blijk ik een trombose arm te hebben !!
Dus geen problemen meer met infuus aanprikken dat gaat nu goed via port a cath maar wel bloedverdunners blijven slikken .
Door de chemo is de neuropathie ook erger geworden dus allemaal vervelend en niet leuk .
De uitslag van de scan was stabiel dus dat was weer fijn nieuws maar mijn lichaam heeft op het moment even rust nodig van de chemo (ook om verdere schade aan mijn voeten te voorkomen )
Als onderhoud nu weer terug naar hormoon tabletten en over 3 maanden weer scan of alles rustig blijft !
Even opladen en weer fit worden en dan zien we weer verder .
Heerlijk om deze week dan ook te starten in Valencia  en even  geen wekelijkse bezoekjes in het maasziekenhuis te hebben !! 
Wij gaan nog genieten hier en volgende week thuis ga ik daar lekker meer door !
Als ik me goed blijf voelen heb ik nog lekker lang vakantie (als de hormoon tabletten niet te veel bijwerkingen geven )!
Nu eerst lekker genieten hier in Valencia ❤️


Veel liefs Natasha



1 opmerking: