woensdag 14 juli 2021

Geboekt !!!

Lieve allemaal ,
Niet voor de vakantie maar voor mijn nieuwe behandeling ! Het is al weer 4 jaar geleden dat ik slecht nieuws kreeg en het eerste jaar was heftig met alle onderzoeken pijn en het wennen aan ziek zijn ! De laatste 3 jaar was dat goed te doen en heb ik natuurlijk slechte dagen maar ook veel goede ,helaas is het laatste half jaar beetje minder de medicatie doet zijn werk niet. De uitslag van de scan was niet goed de tumoren in de lever en in de oksel zijn aan het groeien gegaan ook de tumormarker is gestegen dus dat betekent dat ook optie 4 de chemopillen niet werken !!! Dus vandaar de titel....ik heb voor deze zomer chemo geboekt . ik krijg volgende week gesprek en start op woensdag met de chemo ,deze word iedere week toegediend en na 3 x een stopweek . Een flinke tegenvaller omdat nu 2 x de medicatie maar kort heeft gewerkt,maar we hopen maar weer dat deze nieuwe ronde langer zijn werk gaat doen en dat ik me eigen goed blijf voelen. Zoals het nu is voel ik me eigen nog steeds goed en ik hoop met de nieuwe ronde dat alle bijwerkingen gaan meevallen ! Gelukkig krijg ik een weekje rust om te genieten en beginnen we pas volgende week want we gaan eindelijk feest vieren van marcha mijn zus die vorig jaar 50 is geworden !! Lekker genieten aan het strand van castricum hoe goed kan je het hebben. Ondanks het slechte nieuws gaan we gewoon verder en genieten we van het leven. Ik wens jullie allemaal een fijne zomer en ik hou jullie op de hoogte ! Liefs natasha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten