vrijdag 11 december 2020

Ronde 3.

LIEVE ALLEMAAL,

 

We zijn alweer bijna op het eind van het jaar 2020 alles was anders maar alles gaat gewoon verder.

 

Zo ook mijn leven mijn ziekte die ook verder gaat en ook nu niet stil staat.

 

De laatste medicatie heeft uiteindelijk wel weer heel goed zijn best gedaan maar een keer houd het op en vecht de kanker harder dan de medicatie . De laatste tijd heb ik vaker scans gehad om het goed te kunnen zien of er nieuwe uitzaaiingen waren en zo is gebleken bij de scan eind november dat een van de uitzaaingen in mijn lever weer aan het groeien is . Gelukkig heb ik hier geen klachten van maar het betekent wel afscheid van de 2 ronde medicatie en spuiten waar ik me eigen best goed bij voelde ! Voor de rest blijft het allemaal stabiel alleen is er een van de uitzaaiingen in me rib erg pijnlijk en daar krijg ik bestraling voor de pijn te bestrijden . We gaan weer op goed geluk beginnen aan ronde 3 waar we nog 1 x een hormoontherapie en 1 doelgerichte therapie gaan proberen in de hoop dat deze ook weer goed hun best gaan doen zonder veel bijwerkingen . Ik ga er weer voor dat het gaat werken. Gelukkig sta ik nog steeds positief in het leven dat heb ik van thuis uit meegekregen vooral doorgaan en genieten en alles kan als je maar wilt en niet alles moet!

 

Voor jullie allemaal fijne kerstdagen en weer een heel mooi 2021!
Liefs Natasha

1 opmerking:

  1. Fijne feestdagen ook voor jullie, en hopenlijk een heel goed en fijn 2021. 😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen