donderdag 20 juni 2019

2 jaar verder!

Lieve allemaal,

Weer even van me afschrijven en jullie op de hoogte brengen want dat is weer een tijdje geleden.
De tijd vliegt en met het idee dat ik 2 jaar geleden de uitslag uitgezaaide borstkanker kreeg en diagnose levensverwachting 2 tot 5 jaar moet ik het ervan nemen.
Maar zoals jullie weten heb ik met de studie een beetje verlening gekregen om de juiste behandeling te krijgen.
Maar het blijft toch afwachten .
Ik heb laatste tijd veel last van mijn linkerarm en daarom is er een röntgenfoto gemaakt waaruit blijkt dat er een uitzaaiing zit in mijn schouderkop,dus na aanleiding hiervan weer door de scan altijd spannend, maar met de nieuwe kuur krijg ik maandelijks bloedcontroles en die zijn ieder keer met goed resultaat .
Bloedwaardes zijn ok en de tumormarkers dalen dus eigenlijk geen rede tot paniek,ook heb ik weer tintelingen in mijn been dus toch weer raar,maar dat is afgelopen jaren wel gebleken dat het bij mijn lichaam hoort !
Ik heb dinsdag de uitslag gehad en jippie de medicatie doet goed zijn werk de uitzaaiingen worden aangepakt vooral de lever is belangrijk en daar is goed resultaat te zien dus lekker door met de palbocciclip en maandelijkse spuit faslodex.(even pijne billen maar verder weinig bijwerkingen).
Voor de schouder ga ik naar de radioloog eventueel bestraling voor de pijn,en ook naar de neuroloog voor de tintelingen in mijn been ,als dat alles is kan ik weer verder met lekker genieten .
Dus weer klaar voor een mooie zomer.
Verder ben ik helemaal ok met hoe het nu gaat je raakt er aan gewend dat je niet teveel moet plannen en sommige dingen niet kunnen ,maar  heel veel nog wel .
Dat is ook een voordeel van deze medicatie dat de vermoeidheid niet zo sterk meer is en de pijnlijke gewrichten ook weg zijn dus ook de morfine is helemaal afgebouwd .
De vraag van wat doe je zo de hele dag?, blijft moeilijk te beantwoorden want de energie is heel wisselend maar geen zorgen ik vermaak me prima met ons huis de mannen en de beesteboel en natuurlijk mijn lieve familie en vrienden.
Tot zover dus weer even op de hoogte en ik ga er een gezellige zomer van maken met te beginnen zondag een dagje den bosch met de meiden voor de lol bruidsjurken passen ,dus dat word leuk en wie weet komt er een echte bruiloft van …..
Binnenkort ook een bbqparty bij een collega waar we weer lekker kunnen bijkletsen en verhalen over de kapsalon kunnen herinneren,want dat blijft leuk,
En natuurlijk probeer ik er wat zomerfeestjes bij in te plannen maar alles op zijn tijd!!!
Voor iedereen een mooie zomer.

Veel liefs natasha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten